Page, Flagstaff, Palm Springs & San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Danique en Marleen - WaarBenJij.nu Page, Flagstaff, Palm Springs & San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Danique en Marleen - WaarBenJij.nu

Page, Flagstaff, Palm Springs & San Diego

Blijf op de hoogte en volg Danique en Marleen

24 Juni 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Hallooo lieve mensen!

De aller-ALLER laatste keer dat we jullie lastig vallen met saaie, langdradige filmpjes waarin we van die "je-had-erbij-moeten-zijn-verhalen" vertellen.

Las Vegas & Lake Powell: http://youtu.be/fl2mgYbCHD4

Page & Flagstaff: http://youtu.be/-8fOgaLb9T4

Palm Springs & San Diego: http://youtu.be/SR9FQxhcboQ

Het is super leuk om jullie reacties telkens te krijgen als we weer iets online hadden gezet, dus bedankt daarvoor! We houden deze site trouwens, aangezien er van de week een artikel online stond dat het belangrijker is om te reizen (in het kader van jezelf ontwikkelen) dan een vriendje te vinden als je nog jong bent.. Dus in Nijmegen is het tijd om de realiteit onder ogen te komen: het plannen van een nieuwe reis! ;-)

Het moment is daar! We gaan onze tassen pakken en het eerstvolgende bed waarin we slapen, staat in Nederland. We mogen nu dan ook écht zeggen: tot snel!

• 24 Juni 2015 - 18:20

Ellen:

Nameloos is zo 2015!
    Wat zien jullie er goed uit! En grand canyon, wat gaaf! En dat hert met gewei,vader van Bambi.. Wat stoer! En de vette foto's, hoge verwachtingen!
    Tot snel chickies! Leuheuk! Xxx

• 24 Juni 2015 - 18:21

Ell:

Makeloos bedoelde ik iPhone, je weet t echt niet altijd beter (wel vaak)

• 24 Juni 2015 - 18:41

Heike:

See you soooon!!!xx

• 24 Juni 2015 - 20:36

Nic :

love it!!! geweldige ervaringen allemaal!! Bijna thuis xxx

• 24 Juni 2015 - 21:20

Adie:

Ha gezellige meiden, wat kunnen jullie lekker kletsen. Het afscheid nemen van zo'n avontuur zal zeker zwaar vallen!! Jullie hebben het prachtig afgesloten, en er komt vast nog een tijd dat jullie er samen nog eens op uit trekken! Ik wens jullie een hele goede terug reis en ben erg benieuwd naar de foto's!!
    Tot snel!! XXX lieve groetjes van ons allemaal.

• 24 Juni 2015 - 21:53

Rene De Valk:

Oh shit luitjes het zit er al weer op, maar jullie hebben iets moois achter de rug, althans de verhalen na te gaan, goede reis en tot snel. Heb erg van jullie verhalen genoten.

Groetjes Rene.

• 24 Juni 2015 - 23:40

Claire:

Hé hé...... Het zit erop!
    Ik begrijp dat jullie een eindeloze tijd hebben gehad maar ik vind het toch wel heeeeeeel erg fijn dat jullie weer thuis komen.
    Over een paar jaar maar weer een keertje!!
    Voor nu een goede reis en tot morgen xxxxx

• 25 Juni 2015 - 14:20

Nele:

Aaaah tranen in jullie ogen om hoe vet het was én omdat het nu voorbij is. Welkom thuis chica's! Tot heeeel snel! xxx

Danique en Marleen

¡Hola! Nou, met het Spaans zit het wel goed ;-) Daar gaan we weer, we zijn er helemaal klaar voor. Dat waren we al een tijdje (om precies te zijn: 7 klikjes), maar nu gaat het dan écht gebeuren. Weer een nieuw stukje van de wereld ontdekken, een nieuw avontuur! Centraal en noord Amerika, here we come! We gaan jullie proberen op de hoogte te houden van onze belevenissen. Dat is totaal niet jaloersmakend bedoeld, alleen maar informatief ;-) Om maar even een nieuw statement in de groep te gooien: Home is where your passport is! Hoppa! ¡Hasta luego!

Actief sinds 29 Jan. 2015