San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Danique en Marleen - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Danique en Marleen - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Danique en Marleen

05 Juni 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Hi folks!

Nieuw land, nieuwe manier van begroeten.

Om maar gelijk ter zaken te komen: we stoppen met bloggen! Ondanks dat we de verhaatjes steeds offline typten als we toch een busreis hadden van 10 uur, kost het ons vanaf nu teveel tijd. In Amerika moeten we namelijk zelf rijden en kunnen we die nuttige tijd dus maar beter besteden aan ons op de weg concentreren en kaartlezen. Daar hebben we waarschijnlijk onze handen vol aan. Dus, helaas, het is gedaan met de verhaaltjes. We hebben zelf aan het typen erg veel lol aan beleefd en we hopen dat jullie het lezen ook niet al te vervelend vonden.

Maar, niet getreurd! We zijn overgestapt op vloggen! Video bloggen, voor de onwetenden onder ons. De eerste vlog(s) van San Francisco bestaat uit 2 delen omdat we totaal niet voorbereid waren en we alleen even wilden testen of dit iets voor ons was. Excuus dus voor het gestuntel, maar de reacties waren tot nu toe zo positief dat we door willen gaan hiermee. Dus, hier komen de eerste 2 linkjes waarin we vertellen over onze avonturen in San Francisco! Zonder flowers in our hair, helaas..

'San Francisco' bekijken op YouTube - San Francisco: http://youtu.be/3SF_dZcdTWI

'San Francisco 2' bekijken op YouTube - San Francisco 2: http://youtu.be/DR-7qvN5eo0

See ya!

• 05 Juni 2015 - 18:11

Adie:

Super gaaf om jullie verhaal nu persoonlijk te horen!! Geweldig idee dames!!
    Danique wat zie jij er goed uit!! leuk om je te zien!!!
    Succes met jullie rit, en geniet er nog van!! XXX lieve groetjes

Danique en Marleen

¡Hola! Nou, met het Spaans zit het wel goed ;-) Daar gaan we weer, we zijn er helemaal klaar voor. Dat waren we al een tijdje (om precies te zijn: 7 klikjes), maar nu gaat het dan écht gebeuren. Weer een nieuw stukje van de wereld ontdekken, een nieuw avontuur! Centraal en noord Amerika, here we come! We gaan jullie proberen op de hoogte te houden van onze belevenissen. Dat is totaal niet jaloersmakend bedoeld, alleen maar informatief ;-) Om maar even een nieuw statement in de groep te gooien: Home is where your passport is! Hoppa! ¡Hasta luego!

Actief sinds 29 Jan. 2015