Los Angeles, Las Vegas, Zion NP & Bryce Canyon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Danique en Marleen - WaarBenJij.nu Los Angeles, Las Vegas, Zion NP & Bryce Canyon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Danique en Marleen - WaarBenJij.nu

Los Angeles, Las Vegas, Zion NP & Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Danique en Marleen

15 Juni 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag lieve familie, vriendjes, vriendinnetjes en eventuele stalkers!

Bij deze weer wat nieuwe filmpjes voor jullie..:

- Los Angeles 1: http://youtu.be/MNXY6UZyLOY
- Los Angeles 2: http://youtu.be/hiFJwZXhRic
- Route 66, Hoover Dam & Las Vegas: http://youtu.be/ulsQn-I6lpY
- Zion NP & Bryce Canyon: http://youtu.be/r_BiICKvWy8

Veel kijkplezier!

• 15 Juni 2015 - 16:18

Adie:

Leuk om jullie te zien genieten van de vele avonturen en de mooie natuur om je heen.
    Meiden het gaat jullie goed!! We blijven jullie volgen!!
    Liefs xxx

• 15 Juni 2015 - 18:59

Annemijn:

En hoe was het paardrijden? Haha...is toch leuk! Niekje ga je een keertje met mij mee?
    Meiden wat leuk om via de filmpjes te zien/horen wat jullie allemaal meemaken! Super leuk!!!
    Geniet er nog van...want het duurt niet lang meer voor dat jullie cheryl weer in moeten leveren.

Liefs
    Annemijn

• 17 Juni 2015 - 16:17

Nele:

Heerlijk weer allemaal dames! Wel jammer dat de verhalen uit Vegas niet gedeeld worden ;-) Geniet van de laatste week!!!
    x Nele

Danique en Marleen

¡Hola! Nou, met het Spaans zit het wel goed ;-) Daar gaan we weer, we zijn er helemaal klaar voor. Dat waren we al een tijdje (om precies te zijn: 7 klikjes), maar nu gaat het dan écht gebeuren. Weer een nieuw stukje van de wereld ontdekken, een nieuw avontuur! Centraal en noord Amerika, here we come! We gaan jullie proberen op de hoogte te houden van onze belevenissen. Dat is totaal niet jaloersmakend bedoeld, alleen maar informatief ;-) Om maar even een nieuw statement in de groep te gooien: Home is where your passport is! Hoppa! ¡Hasta luego!

Actief sinds 29 Jan. 2015