Yosemite & Pacific Coastline - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Danique en Marleen - WaarBenJij.nu Yosemite & Pacific Coastline - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Danique en Marleen - WaarBenJij.nu

Yosemite & Pacific Coastline

Blijf op de hoogte en volg Danique en Marleen

09 Juni 2015 | Verenigde Staten, Yosemite

Er staan weer nieuwe VLOGs voor jullie klaar!

Yosemite:

'Yosemite 1' bekijken op YouTube - Yosemite 1: http://youtu.be/5F3s9kAPITc

'Yosemite 2' bekijken op YouTube - Yosemite 2: http://youtu.be/knxWA7TfgV0

Pacific Coastline:

'Montery & Pacific Coastline' bekijken op YouTube - Montery & Pacific Coastline: http://youtu.be/ZGcQ_LiV26I

Laterssss!

• 09 Juni 2015 - 23:40

Claire:

Wat een geweldige roadtrip hebben jullie!
    Ik hoop dat jullie samen met Sheryl nog veel mooie kilometers mogen rijden!
    Niet in LA aan een mooie acteur blijven plakken hé!
    Dikke knuffels allebei xxx

• 11 Juni 2015 - 09:24

Adie:

Wat gezellig om jullie zo samen te zien. Genieten gaat wel goed komen met jullie in deze tour met de auto.
    Dames het blijft gezellig om jullie te horen en nu ook nog te zien. Geweldig!!
    Nog een goeie reis verder!!
    Lieve groetjes XXX

Danique en Marleen

¡Hola! Nou, met het Spaans zit het wel goed ;-) Daar gaan we weer, we zijn er helemaal klaar voor. Dat waren we al een tijdje (om precies te zijn: 7 klikjes), maar nu gaat het dan écht gebeuren. Weer een nieuw stukje van de wereld ontdekken, een nieuw avontuur! Centraal en noord Amerika, here we come! We gaan jullie proberen op de hoogte te houden van onze belevenissen. Dat is totaal niet jaloersmakend bedoeld, alleen maar informatief ;-) Om maar even een nieuw statement in de groep te gooien: Home is where your passport is! Hoppa! ¡Hasta luego!

Actief sinds 29 Jan. 2015